понеделник, 25 януари 2010 г.

Замръзнала и бяла Nancy :)

В неделя пак се събрахме с групата луди кросфит ентусиасти - не ни спряха снегът и ледът, нито пък отрицателните температури (термометърът закотвяше -12С).

Аз се бях заканила на Хелън (3 пъти: 400 м бягане, 21 суинга, 12 набирания), но...студът и леденият лост ме изплашиха. Не исках да си оставя някое пръстче на лоста за набиране :)

Затова се срещнах с Нанси:

5 пъти:
- 400 м бягане
- 15 овърхед клека с 30 кг

Общо: 19:00 мин



Предишната среща с нея (преди няколко месеца) бая ме беше изплашила - много ме бяха измъчили келковете. Тогава правех 2-3 клека. Почивка. Още 2-3 ...и така измъчена серия 15. След това бягане и ...отново измъчена серия 15. Това 5 пъти.

Вчера всичко беше някак леко и гладко (дори и пистата за бягане беше стъклено-гладка на места :)) Правех сериите клекове с лекота, без да има нужда ги накъсвам. Само на 4-тата серия един порив на вятъра ме залюля и дестабилизира и ... пуснах лоста за малко...

Кеф :) Готино е да виждаш, че имаш напредък :) А днес раменцата ми са яко разтегнати :)


Няма коментари:

Публикуване на коментар