вторник, 9 март 2010 г.

Ски :)

Абе, много е готино времето :)

Миналата седмица малко ски...и понеже съм голяма скиорка, си усуках коляното...още първия ден....на следващия ден не карах и се мусих и се сърдих на света, че ме боли коляното. Лекарят в Банско ми направи псевдо-преглед и заключи, че щом мога да ходя, само съм се разтегнала...и...аз взех че му повярвах, затегнах коленете с наколенки и краката още по-яко в скиобувки и ...пак на пистата третия ден....
Като резултат съм много доволна и щастлива, целите ми крака от коленете надолу са в синини, а дясното ми коляно - доволно болезнено.

По интересното е, че съм убедена, че сама привлякох тази травма...нахраних я с мисли и тя се материализира....Преди няколко седмици бях паднала много грубо, а и носих бая тежки багажи. Лявото ми коляно се удари доста силно в ръб и го чувствах нестабилно и болезнено няколко седмици. През цялото време преди ските си мислех, че ако падна лошо, това нестабилното коляно ще пострада зле.
Е, не паднах лошо, но си усуках лошо другото коляно. В началото не усещах нищо, но вечерта болката и възпалението ескалира...Че и го засилих със сауна.
Ето затова не трябва да си мислим за лоши неща и да се страхуваме :)

Пирин е ужасно неповторимо безсрамно красив.

Щастлива съм.
Спокойна съм.
Доволна съм.
Цяла съм.
Нахранена съм -
с емоции,
спокойствие,
скорост,
тишина,
хубава храна,
хубаво вино.


Десният ми крак не става за активна употреба, така че си предписвам активна почивка няколко седмици.

В неделя преустанових с опитите да ставам блондинка. Не ми идва отвътре и това си е - много съм хубава и млада и жива и закачлива с тъмна коса. Много съм си Аз :)

2 коментара:

  1. Лим, много си хубава :) Много се радвам, че си щастлива :) Почивай си и дано се оправи бързо коляното :) :*

    ОтговорИзтриване
  2. Леле Миленче мнооого забавно. Ако някой път ти трябва вдъхновение :
    http://www.o-chateau.com/category/stuff-parisians-like
    най-добрия блог. И коментарите под него са прекрасни.

    ОтговорИзтриване