сряда, 24 февруари 2010 г.

Блуждаещи мисли :)

Чета книги на Лиз Бурбо - приключих "Слушай тялото си - твоят най-добър приятел на земята". Още доста време, обаче, ще предъвквам съдържанието и ще правя упражненията.

Следващите в списъка са отново нейни книги - "Любов, любов, любов - мощта на приемането" и "5- те травми, които пречат да бъдеш какъвто си"

Интересни гледни точки, доста различни от конвенционалното мислене, от което аз искам да избягам...

Слънцето грее...през по-голямата част от времето :)

Физически се чувствах много изморена напоследък - затова сега ще се енергизирам с витамини и водорасли и полезни мазнини...

Бяга ми се ...много ми се бяга и много дълго ми се бяга. Дано уикендът да позволява :)

Снощи направих първата си силова тренировка от около седмица насам :)
В нея успях да включа 5х5 румънска тяга @ 80 кг.
Класическата ми тяга е злеее и искам да правя котешко гръбче като пускам надолу...

Започнах да ходя да тропам хорца - още сме бая зле групата (начинаещи), но е много приятно и забавно. Много хора, много усмивки, много положителна енергия...дано скоро и много пот да има :)

И такива разни нещица :)

Животът е хубав! Дори, когато не си на гребена на вълната, пак си има своя чар :)

3 коментара:

  1. Здравей,

    Имам желание да прочета някоя от книгите на Лиз Бурбо. Ти самата какво мислиш за "Слушай тялото си" (и други, ако вече си ги прочела/видяла)?

    Увлекателно пишеш, ще те чета с интерес :)

    ОтговорИзтриване
  2. Лим,понякога едно незначително събитие, статия, книга е ключът към това което търсим цял живот. Дано си намериля своя ключ. Късно пиша, но имам проблеми с технологиите, пък и не бях влизала в блога ти отдавна. Не пускай щастието, не оставяй покоя, довери се на душата си и тялото ще те последва. Хъг..
    П.П Ако нещо съм объркала с регистрацията
    Аз съм Дива_97

    ОтговорИзтриване
  3. Здравей, Драконче :)
    Извинявам се, че се позабавих с отговора и благодаря за милите думи.
    На мен лично Лиз Бурбо ми въздейства. Но мисля, че трябва да си готов и отворен, за да възприемеш идеите. Купих си "Слушай своето тяло" преди около половин година, зачетох я...но...не ме грабна. Казах си "Какви са тия фантасмагории. Не са за мен". След това попрочетох няколко книги за хранителни пристрастявания и за любовта към нас самите. И узрях за "Слушай своето тяло". Сега мисля, че книгата е страхотна и я препоръчвам.
    "5те травми" на Лиз Бурбо имат интересни моменти и добри обяснения за определени поведения. Добро и бързо четиво, но ... не толкова... хм...'революционно'
    Сега започнах "Любов, любов, любов" пак на Лиз Бурбо...и...ми се струва, че ще е добро книжлето. Може би дори по-добро от "Слушай своето тяло" :)

    Дивичка, абсолютно си права, че има книги, преживявания, хора, които те провокират да си обърнеш мирогледа :) Трябва да призная, че ти ме провокира да зачета Лиз Бурбо ;) Мерси :)

    ОтговорИзтриване