четвъртък, 3 декември 2009 г.

Аз в рими - автопортрет


Здравейте!

Смятам, че е редно да започна с няколко думи за себе си.

Аз съм едно усмихнато и енергично момиче на скромните 26г. :) Е, за някои по-малки от мен вероятно съм жена, а за други съвсем по-малки от мен - направо лелка-зелка :) За трети съм слънце...за четвърти - машинка :) Нооо ... в моите очи съм си момиче...даже малко щураво момиченце, само-описало се така преди малко повече година:


Млада, необуздана и дива

Млада, щастлива, необуздана и дива;
В мен железният бас на китара пулсира,
кръвта ми ври, кипи и залива
наоколо всички, без да подбира.

Погледи втренчени ходят по мен,
мисли похотливи пронизват ме,
а музиката сластно дръжи ме във плен
и аз танцувам, и се радвам, и пея!

Утре, когато светлина изкъпе небесата,
ще бъда спокойна, разумна и тиха.
Дълбоко във мен, невидимо за тълпата,
ще съм още по-млада, необуздана и дива!


Та...това съм аз...или поне така се виждам, а това предполага, че и другите ме виждат така :)

Напоследък се лутам в търсене на собствения си мир...или иначе казано в търсене на хармония ум-дух-тяло... До скоро исках да променя себе си в много отношения - за съжаление, това не се оказа толкова проста задача в последната...хм...година и нещо... и никак не допринесе за душевното ми спокойствие... Затова сега съм с нова резолюция -

Да се науча да се обичам такава, каквато съм :)
Надявам се, че това ще донесе търсената хармония :)

Няма коментари:

Публикуване на коментар