понеделник, 23 август 2010 г.

Ех, лято, лято!!!

Ще ми се да кажа, че лятото е виновно за това, че позачезнах, но всъщност не е ... Аз съм си виновна :)
Ако трябва да съм честна, започвах няколко поста, но така и не успявах да ги довърша...Или топлият летен вятър завяваше мислите ми далеч на юг в планинска посока, за да планирам кратки забежки от града, или пък наваксвах с работа и задачки. Така или иначе, 'черновите' са запазени, все някога ще дойде време да завърша постовете.

Дипломирах се и вече съм магистър. С отличие. Пълно при това. И покана за семинар. Йееей :))

Кръстът ми е все още 'болен' или поне леко болезнен. Снимките показват, че гръбнакът ми е в прекрасно състояние - не само, че нямам дискови хернии, но и междупрешленните ми пространства са доволно големи. Така че проблемът е някъде в таза...все още предстои да разбера къде точно... всъщност, при кинезитерапията май няма съвсем точна диагноза. Ако едно нещо не проработи, пробваш друго и така...докато се намери правилното лечение :) Но е решено, че лечението ще е движение и мануална терапия.

Тренирам много малко и много леко, основно интервални тренировки от упражнения със собствено тегло. Интересното е, че преоткривам някаква стара, почти забравена красота в лятото по този начин. Преоткривам колко е прекрасно да имаш повечко свободно време, да се разхождаш след работа, да не се опитваш да планираш и запълниш всяка минута със смислено действие, за да стигне времето за всичко.

Попътувах, също така, доста в последния месец :) Много планинско, много красиво, много зареждащо. Голямо ходене и катерене падаше. И си струваше! Толкова спиращи дъха гледки!

И така...незнайно как...лятото почти се изтърколи... вятърът вече е по-хладен, слънцетo не прежуря ожесточено и чаршафите не лепнат по телата през нощта...

Щастлива съм, спокойна съм, хубаво ми е...обичам, и себе си дори :)

7 коментара:

  1. Колкото и да триеш, истината си остава - ти си изключително нещастна и зле изглеждаща жена, която ще си остане завинаги подвластна на глада за храна и комплексирана от изгледа на тялото си. Съжалявам, но ми е жал за теб!

    ОтговорИзтриване
  2. Благодаря за коментара - този е доста по-смислен и обяснителен от предишния, който счетох за спам.

    Благодаря и за мнението - беше ми трудно да призная, че имам проблем. Дори пред себе си. Но се осмелих и го направих. Публично при това. Имам смелост и да се боря с проблема си.
    А ти дори нямаш смелост да покажеш кой си и защо ме съдиш?! Може би защото съдиш себе си за същото???
    Ти нямаш ли проблеми? Вероятно имаш...може би по-различни, но всеки разчиства скелетите от своя си гардероб... Бих те посъветвала да разчистиш своя гардероб...едва ли е толкова приятно да живееш всеки ден със злобата, която таиш...
    И...щом не ти е приятно да четеш/ гледаш в този блог, много е лесно - не го посещаваш!

    ОтговорИзтриване
  3. просто си ми дебела и неприятна.

    ОтговорИзтриване
  4. и имаш фигура на мъж, на аватара ти изглежда все едно някакъв щангист души цвете

    ОтговорИзтриване
  5. ""С потниче и клин, докато тренирам, по-хилавите мъже се чувстват комплексирани...""

    Не - гледат те с ужас и насмешка.

    ""С вечерна рокличка съм си повече от женствена и секси и го виждам в очите на мъжете около мен...""

    - погледът, който виждаш е на мъж, попиващ те с интерес, само за да разкаже на приятелите си после какъв мускулест пич в рокля е видял да се разхожда със смешна походка.


    Спри да се самозаблуждаваш и приеми, че си зле изглеждаща мъжкарана с огромен комплекс. !

    П.П. пиша активно в bb-team

    ОтговорИзтриване
  6. Отново ти благодаря за мнението.
    За да не се хабиш да пишеш, ще го кажа ясно:
    Аз съм това, което съм и съм щастлива с това.
    Не смятам твоето мнение и оценка за мен за миродавни. Няма да променят и на милиметър моето себевъзприятие и самооценка, нито ще тласнат живота ми в някаква посока.

    Твоето мнение и коментари говорят не за мен като човек, а единствено и само за теб самия - всъщност, с тях показваш единствено и само колко недорасъл, тесногръд, злобен и комплексиран си ти самия.

    ОтговорИзтриване
  7. Направо ми е трудно да повярвам, че чета подобни неща....недораслите тийнейджъри пак са се разляли нявсякъде, та чак и в твоя блог, Миленка.
    Анонимен ли си, Иван ли си или Петкан - най - лесно е безнаказано да сипеш глупости из нета. Опитите ти да блеснеш с остроумие са жалки.

    ОтговорИзтриване